Skip to content Skip to footer

Všeobecné obchodní podmínky

I. Obecná ujednání

  1. Přihlášení na kurz
    Na kurz se přihlásíte vyplněním elektronického formuláře „Přihlášení na kurz“, na www.es-academy.cz.
    Každá osoba, která se chce akce účastnit, vyplní vlastní přihlášku. Všechny údaje musí být aktuální a pravdivé. V části „Osobní údaje účastníka“ je nutné vyplnit kontakty přímo na přihlášenou osobu, aby bylo možné ji v souvislosti s probíhajícím kurzem bezodkladně a přímo kontaktovat, či doručit včas veškeré informace a podklady. 
    Pro běžné kurzy je možné zvolit fakturační údaje jako samoplátce (vyplní se adresa trvalého pobytu) nebo jako organizace (nutné vyplnit správně IČ). Odesláním přihlášky vyjadřujete souhlas s těmito obchodními podmínkami a zavazujete se v plné výši uhradit účastnický poplatek=kurzovné. 
     
  2. Zpracování a nabytí platnosti přihlášky
    Během několika vteřin/minut po odeslání přihlášky obdržíte automatickou zprávu/email potvrzující přijetí přihlášky a následně pak ještě čekejte potvrzení Vaší účasti (Potvrzení o zařazení na kurzu). V případě obsazení kapacity kurzu obdržíte zprávu „Zamítnutí účasti na kurzu“.

    ES Academy nezodpovídá za nedorozumění vzniklé nepřečtením těchto zpráv, nebo jejich špatným doručením (do spamu/ hromadných zpráv). Správné zadání e-mailové adresy a nastavení poštovní schránky je plně na přihlášeném účastníkovi. 
    V případě, že Vám žádná zpráva nepřijde, zkontrolujte ostatní složky doručené pošty. Pokud zprávu nenajdete nikde, informujte se o stavu Vašeho přihlášení.

    Přihláška se stává závaznou v okamžiku jejího odeslání, respektive potvrzení zařazení do kurzu. 

3. Fakturace
Termín či způsob fakturace se liší dle typu kurzu. 

Podrobně viz oddíl II. Ujednání pro jednotlivé typy kurzů. 

V případě, že je kurz hrazen před jejím konáním, fakturace se zpracovává průběžně, někdy až od určitého data. Zda je konkrétní kurz hrazen zálohově se dočtete v podrobnostech daného kurzu. Platba probíhá buď přes platební bránu (ThePay) – následně Vám zašleme daňový doklad k provedené platbě, nebo je vystavena zálohová faktura a po přijetí úhrady zašleme daňový doklad k platbě. Upozorňujeme, že i v případě platby zálohově je nutné se v případě potřeby včas odhlásit. Neuhrazení dokladu neznamená odhlášení. Uplyne-li lhůta pro včasné odhlášení, máme právo požadovat úhradu storno poplatku.

4. Slevy

Sleva je poskytnuta po individuální domluvě nebo po zadání slevového kódu.

5. Náhradníci
Dodatečné zařazení na obsazenou akci
Je-li již kapacita akce obsazena, obdržíte od nás informace, že Vaše účast byla zamítnuta. Na akci Vás tímto automaticky vedeme jako náhradníka. V případě uvolnění místa kontaktujeme náhradníky dle pořadí přihlášení (obvykle emailem/telefonicky).


Změna přihlášené osoby (účastníka akce)
Potřebujete-li vyslat náhradníka za sebe, kontaktujte nás ideálně předem (telefonicky/e-mailem) a změnu nahlaste.

Odpovědnost
Účastník
 je v průběhu celé akce odpovědný sám za sebe, své zdraví a své věci. V případě nemoci nebo zranění si hradí každý účastník sám finanční náklady nutné na lékařské ošetření. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že může být v průběhu akce vystaven psychickému, fyzickému či emocionálnímu zatížení.
 

  1. Zrušení účasti z naší strany
    Máme právo zamítnout účastníkovu přihlášku. Vyhrazujeme si právo na zrušení/změnu kurzu. Změnou může být např. změna termínu/času konání, změna místa konání, formy či lektora nebo změna v obsahu. V takovém případě účastníky o zrušení/změně informujeme (e-mailem/telefonicky).
    Účastníkům obvykle nabídneme náhradní termín totožné/obdobné akce.


  2. Organizátor či lektor má právo ukončit účastníkovu účast na probíhajícím kurzu. Učiní tak ze závažných důvodů. Jde-li o důvody na straně lektora či v souvislosti se zajištěním akce, nebude poplatek za seminář fakturován nebo bude vrácen.
    Účastník může být z akce dále vyloučen na základě porušení těchto podmínek nebo akci kdykoliv opustit ze své vůle. V tomto případě se kurzovné hradí v plné výši.
     
  3. Další požadavky na účastníky
    Na (prezenční) vzdělávací akci platí zákaz užívání alkoholu a omamných látek. V průběhu výuky je zakázáno, jak tyto látky užívat/konzumovat, tak být pod jejich vlivem.
    Účastník je povinen chovat se v průběhu vzdělávací akce v souladu s dobrými mravy. Zejména se zakazuje narušování výuky nepřiměřeným hlukem, technickými zásahy do systémů, spamem či vlastní reklamou a dalším obtěžujícím chováním.
    Účastník bere na vědomí, že vzdělávací akce jsou často praktické a lektor bude požadovat aktivní zapojení do výuky, zkoušení předkládaných aktivit či slovní reakci.

  4. Souhlas se zpracováním osobních údajů
    Na základě zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů prohlašuji, že odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním mnou vyplněných osobních údajů a jejich zařazením do databáze společnosti Education & Sport Academy s.r.o.
    ES Academy se zavazuje, že uvedené údaje neposkytne třetím osobám a bude je používat pouze pro účely předávání dalších informací souvisejících se vzdělávacím programem ES Academy. Pokud tyto informace nechcete dostávat, napište to do poznámky ve své přihlášce. Z odběru informací se můžete také kdykoliv odhlásit.
     
  5. Souhlas s pořizováním videozáznamu a fotografií
    Účastník bere na vědomí, že během akce může lektor nebo pořadatel pořizovat fotografie či videozáznam. Pořízené záznamy pak můžeme využít zejména k ilustračním, propagačním či marketingovým účelům.

 

II. Ujednání pro jednotlivé typy akcí

  1. Kurzy a workshopy
    Hradí se na základě faktury nebo přes platební bránu (ThePay).
     
  2. Storno podmínky jednodenních akcí
    Při odhlášení se do 14 dnů před zahájením akce, není kurzovné fakturováno. Při odhlášení ve lhůtě kratší je účtován storno poplatek 50% ceny vzdělávací akce. V případě neomluvené účasti je účtován storno poplatek ve výši 100% ceny vzdělávací akce.
  3. On-line kurzy
    Fakturace probíhá stejně jako u kurzů a workshopů (bod II.1).
    Podrobnější informace pro přihlášení zašleme přihlášeným nejpozději  24h před spuštěním on-line kurzu. Pokud informace nenaleznete, kontaktujte nás.

    Je třeba, abyste v čase webináře měli přístup k internetu. Zajištění vyhovujícího stavu je na straně účastníka.
     

  4. Storno podmínky on-line kurzů
    U on-line kurzů akceptujeme odhlášení bez storna nejpozději 7 dnů před zahájením kurzu. Při odhlášení ve lhůtě kratší je účtován storno poplatek 50% ceny vzdělávacího kurzu. V případě neomluvené účasti je účtován storno poplatek ve výši 100% ceny vzdělávacího kurzu.

III. Ujednání a pravidla ochrany obsahu prezenčních a on-line kurzů a jejich záznamů

  1. Nabytí a specifikace práv
    Odesláním přihlášky, tj. uzavřením kupní smlouvy, vzniká právo k účasti na kurzu, nebo užívání obsahu on-line kurzů či jejich záznamů osobě, která je uvedena v „Přihlášení na akci“ jako účastník.

     

  2. Porušení podmínek
    Účastník se dopouští porušení podmínek tehdy, pokud sdílí zakoupený obsah s další osobou (či osobami).
    Za sdílení a porušení obchodních podmínek se považuje zejména: přehrávání obsahu, sdílení poskytnutých materiálů, sdílení přístupových údajů k obsahu, zaznamenávání a následné šíření zakoupeného obsahu jakoukoliv mechanickou či elektronickou formou třetím osobám.
    Za porušení obchodních podmínek se nepovažuje: využívání materiálů při práci s žáky či kopírování materiály pro účely výuky.
    Porušením těchto podmínek účastník přichází o právo k užívání obsahu bez nároku na jakoukoliv náhradu.
     
  3. Licenční ujednání
    Veškerý obsah a poskytnuté materiály jsou autorským dílem ES Academy či jednotlivých lektorů, neuvede-li se výslovně jinak. Na zakoupený prezenční či on-line kurz, záznam kurzu a další obsah se vztahují podmínky autorského zákona.

Education & Sport Academy

IČ – 21187576

Sídlo – Školní 383, Černošice, 252 28

Bankovní spojení – Raiffeisenbank a.s., číslo účtu: 2225297/5500
 

                                                          

 

V Praze dne 28.5.2024